marți, 13 octombrie 2009

Accesorii Unicat Silvy Handmade

Bine v-am gasit! Pentru inceput va propun prima serie de accesorii unicat "Silvy Handmade" lucrate in intregime manual. Primul dintre ele se numara, cu siguranta, printre preferatele mele si ar putea fi catalogat ca o amuleta norocoasa sau... nu. Este realizat din latex negru si matase cu imprimeu arabic evidentiat prin aplicare unor strasuri. La gat se prinde cu lant si poate fi folosit ca si accesoriu atat la tinute casual, cat si putin mai elegante. Look-ul rock al lantului se combina armonios cu diafanul imprimeului arabic. Eu l-am numit chiar "Arabic".
Accesoriul de mai sus face parte din minicolecţia "Fantezie in carouri". "Star", pentru ca asa l-am numit, a ajuns deja la posesoarea lui Marina. Este vorba despre un accesoriu lucrat din minimat in carouri si aplicatii de strasuri, organza si panglica neagră. Mai jos avem din nou o poză cu accsoriul handmade "Arabic" şi dovada unicităţii şi eleganţei sale.
"Tril" si... atat! Asa a inceput aventura mea in lumea fantastica si creativa a accesoriilor, cu acest minunat obiect, o pasare in zbor la fel ca si imaginatia mea. Latexul auriu, strasurile colorate si panglica turcoaz se contopesc intr-un accesoriu plin de rafinament.

Matase in dungi multicolore, din nou, latex auriu, cateva strasuri si capse, iar in final "Ochi de tigru". Un accesoriu ce poate conferi persoanei care il poarta o nota de eleganta, dar si de curaj estetic.

Inca din cele mai vechi timpuri, fundele au jucat un rol extrem de important in tinuta oricarei domnite, asa ca nu puteau lipsi nici din colectia mea. Fundita "Chic" este un accesoriu ce poate conferi usor o nota de eleganta oricarei tinute.
"Magic" este un alt element din seria "Fantezie in carouri", care de aceasta data a ajuns chiar la fiica mea Bianca. Minimatul in caroruri, latexul negru si piatra alba creează un tot unitar ce se reunesc sub semnul trifoiului norocos.
Si, pentru ca niciodata nu strica o nota vesela atribuita unei tinute va propun accesoriul handmade "Happy". O fetisoara vesela si haioasa in carouri, iluminata de stralucirea strasurilor va va inviora automat tinuta, mai ales cand ii vezi "parul" zbârlit din dantelă şi paiete negre.
Si, din nou, "Magic".
Nu, nu este vorba despre vreo noua specie de floare de ghiveci, ci chiar despre accesoriul "Lila", un trandafir din crepsaten lila si margele negre. Cu siguranta, acest accesoriu marca "Silvy" este acel ceva diafan care ar putea lipsi unei tinute elegante.
Am ajuns şi la "Spuma marii"! Colierul este realizat in totalitate din matase bleumarin cu imprimeu maro si accesorizat cu margele galben verzui si capse aurii. Eleganta este atuul forte al acestui accesoriu de neuitat.
Iata si "Fantezia in carouri" despre care v-am tot vorbit!!!!!!
Eleganta, rafinament si stil, cu alte cuvinte Silvy Handmade!

Sper ca aceste prime accesorii sa va fi incantat privirile si sa va fi inveselit sufletele. Daca va atrage atentia unele dintre ele (mai putin cele care si-au gasit deja o posesoare) nu ezitati sa ma contactati la adresa de e-mail silvia.buca@yahoo.com. Astept sugestiile si comentariile dumneavoastra fie pe e-mail, fie chiar pe blog! Pe curand!

2 comentarii:

  1. Bravo, mami! Tine-o tot asa! Abia astept sa postezi si ultimele creatii, superbe de altfel! Bravoooooo!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos CV şi o doamnă foarte elegantă. Cu asemenea calităţi era de aşteptat ca imaginaţia şi creativitatea să vă caracterizeze. Foarte drăguţe şi originale toate accesoriile. Vă uzer succes şi bun venit în blogosferă! Baftă multă şi multă multă sănătate!

    RăspundețiȘtergere