marți, 10 noiembrie 2009

Coltisorul cu fantezii

Buna! Vreau sa va prezint coltisorul meu cu fantezii. Este locul in care visele si imaginatia mea prind viata, este acel colt in care prind forma toate accesoriile Silvy Handmade. Pene, tuluri, matasuri, lanturi, nasturi, margelute, toate fac parte din lumea mea creativa si vi le propun pentru sezonul cadourilor. Insa, nu fiti nerabdatori, azi va ofer doar cateva cadre cu acel loc in care imaginatia mea isi gaseste linistea si va las pe dumneavoastra sa ghiciti care vor fi noutatile acestui sezon.

Ho! Ho! Ho! Revin in curand... mai repede decat va asteptati cu fiecare accesoriu in detaliu.
Va pup! Astept comentariile voastre! Paaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!

3 comentarii:

  1. Foarte cochet! Abia astept sa le vad pe fiecare in parte. Chiar am "ochit" ceva ce o sa imi procur, mai ales ca vin sarbatorile.

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga mea Bianca, iti multumesc mult ca de fiecare data pentru comentariile mele. Cu siguranta, nu vei fi dezamagita cand le vei vedea. Abia astept sa vad care vor fi preferatele tale si sper sa porti cu mare drag ceea ce iti vei alege.

    RăspundețiȘtergere
  3. Le-am revazut dupa trei saptamini si mi-am dat seama ca mi-a scapat ceva. Brosa cu gentuta aurie in miniatura e superba. Cred ca ati muncit din greu la ele. Si la noi la serviciu sunt asteptate, o tot batem pe Bia la cap sa le aduca. Va pup!

    RăspundețiȘtergere